Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 19. dubna 2006

Mon cheri

Aneb dozvuky víkendu a minulého týdne......minulý týden jsem strávil v zahraniční cizině. Jednacím jazykem byla angličtina. Pracovali jsme deset hodin denně. Užili jsme si pohostinnosti jednoho hotelu a jedné hospody. Celkem to bylo dobrý, ale žít bych tak nechtěl.
Během pobytu jsem měl jen několik světlých chvilek. Jedna z nich byla, když jsem si uvědomil barvu krabice od pochutiny jejíž název se shoduje s nadpisem.
Víkend jsme trávili hodně na jihu. Sluníčko svítilo a přestože nebyly teploty nesnesitelné, obsah krabice povětšinou čokoládový se z nich neradoval. To jsme ovšem zjistili až dnes večer u televize.
Paní v červeném tímto oznamuji, že víkend proběhl zjevně tak jak měl, protože předávat rozteklou sbírku bonbónů s višněmi by se mi opravdu příčilo. Tak snad někdy příště...
Tož tak.

3 komentáře:

  1. "jenacím" jazykem? I ty kujóne! ;OP

    OdpovědětVymazat
  2. Opravil jsem to, ale nevím co přesně Tě na tom pobavilo, fily? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se to prostě jen líbilo! :O)

    OdpovědětVymazat